RISINĀJUMS: Kā pārdot nekustamo īpašumu „Jaunā viļņa” laikā

Parasti gan mēs reklāmas rakstus un laukumus žurnālos nepērkam, bet šis bija tas retais izņēmums, kad to vienkārši vajadzēja izdarīt. Iedomājieties situāciju – mērķauditorija ir turīgi Krievijas un NVS valstu iedzīvotāji, kurus potenciāli varētu interesēt iespēja iegūt uzturēšanās atļauju Latvijā (un līdz ar to arī pārējā Eiropas Savienībā), vienkārši pērkot pie mums nekustamo īpašumu. Mūsu piedāvātais veids, kā viņus uzrunāt, bija šāds. Līdztekus citām mārketinga aktivitātēm, piedāvājām ievietot reklāmas rakstu žurnālā „RigaNOW” speciālizdevumā, kurš tapa par godu „Jaunā viļņa” pasākumiem un tika izplatīts visu Rīgas, Pierīgas un Jūrmalas lielāko viesnīcu četru un piecu zvaigžņu numuriņos.

Loģika bija sekojoša. Pieņēmām, ka visdrīzāk „Jaunā viļņa” pasākumu apmeklētāji no NVS valstīm apmetīsies kādā no minētajām Rīgas vai Jūrmalas viesnīcām. Un, ja reiz tā ir turīgākā apmeklētāju daļa, tad diezin vai viņi dzīvos pašos lētākajos numuriņos. Taču ne tikai tas vien pamudināja gatavot šo rakstu, jo bija arī savādākas iespējas „aizsniegt” viesnīcu iemītniekus. Kaut vai, piemēram, izvietojot tajos reklāmas bukletus (kas arī tika darīts).

Mūsu ideja bija tāda, ka, ja reiz jūs dzīvojat numuriņā, reklāmas bukletu varat apskatīties, bet varat arī neapskatīties. Taču, apmeklējot ne tikai pašu izklaides pasākumu, bet veltot atpūtai svešā valstī veselu nedēļu, cilvēki parasti nepalaiž garām iespēju uzzināt arī par citām izklaides iespējām pilsētā, kurā ir apmetušies. Tad nu, lūk, žurnāls „RigaNOW” tieši šādu informāciju pārsvarā arī satur. Turklāt atrodas tieši pa rokai – turpat viesnīcas numuriņā! Tāpēc arī tika pieņemts lēmums šajā žurnālā nopublicēt reklāmas rakstu par iespējām iegūt izturēšanās atļauju Latvijā daudz ilgāk, nekā vien uz nedēļu, kuras laikā tiek apmeklēts „Jaunā viļņa” pasākumu cikls.