Komunikācijas plānošana

Komunikācijas plānošanu izmanto, lai izvēlētos labākos informācijas kanālus un efektīvākos instrumentus mērķauditorijas sasniegšanai.

Ko dod komunikācijas plānošana?

Cīņa par patērētāja uzmanību šodien arvien vairāk līdzinās kara darbībai, kur milzīga loma ir produktu un pakalpojumu virzīšanas stratēģijai informatīvajā telpā. Lietā tiek likts viss, sākot no klasiskajiem reklāmas un mārketinga paņēmieniem un beidzot ar sabiedriskajām attiecībām, sociālajiem tīkliem un jauno mediju izmantošanu. Tas, kas šodien notiek informatīvajā telpā, ir visu karš pret visiem. Bet šī kara mērķis ir tikai viens – iegūt potenciālā klienta uzmanību.

Šajā milzīgajā informācijas gūzmā nu jau ir grūti orientēties ne tikai patērētājiem, bet arī pašiem informācijas izplatītājiem – uzņēmumiem un organizācijām. Tāpēc paralēli klasiskajai komunikācijai bieži tiek meklēti arvien jauni risinājumi, ar kuru palīdzību var uzrunāt mērķauditoriju pēc iespējas tiešākā veidā.

Šajā ziņā komunikācijas plānošana palīdz atbildēt uz galveno jautājumu, kas rosās turpat vai ikviena biznesa cilvēka galvā. Proti, ko un kā darīt, lai piesaistītu auditorijas uzmanību? Kādus no jaunajiem komunikācijas instrumentiem izvēlēties, lai uzrunātu potenciālos klientus? Bet varbūt rīkoties gluži pretēji? Atmest visu jauno un atgriezties pie vecām, sen aizmirstām, bet labi pārbaudītām metodēm, lai pārsteigtu savus konkurentus nesagatavotus!

Ko mēs varam piedāvāt?

Nav svarīgi, kuru no ceļiem jūs izvēlēsieties. Pasaulē nav universālu lietu un metožu, kas vienmēr un visur nestu tikai plānotus un prognozējamus rezultātus. Mūsu pieredze rāda, ka nozīme ir tikai tam, lai īstajā brīdī jūs pieņemtu pareizo lēmumu un izvēlētos to ceļu, kas pavisam droši atnesīs panākumus. Un mēs jums šajā ziņā varam palīdzēt, jo esam jau palīdzējuši daudziem uzņēmumiem Latvijā un dažiem arī ārpus tās.